Yleistä palautuksesta
Palautusoikeus ja palautuskäytäntömme riippuu tuotteesta.
Jotta tuotteesi voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit.
Palautusoikeus ei koske tilaustuotteita, jotka valmistetaan erikseen asiakkaan toiveesta.
Palautus on helppoa:
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse myynti (at) luxsauna.fi ja anna ostoksesi tiedot (lasku/kuitti) sekä palautuksen syy.
- Kun olet saanut hyväksynnän, pakkaa tuote huolellisesti ja lähetä se takaisin antamaamme osoitteeseen käyttäen luotettavaa kuljetuspalvelua.
- Tarkastamme palautetun tuotteen välittömästi ja käsittelemme hyvityksen tai vaihdon 14 päivän kuluessa.
Ole hyvä ja lue jokaisen tuotteen kohdalla palautusoikeutta koskevat tiedot alapuolelta.
Saunat
Voit maksaa 100% hinnan ja saada täyden hyvityksen ennen kuin saunaosaston valmistus on alkanut vähennettynä Klarnan, Stripen ja pankkimme käsittelykulut. Kun olemme käynnistäneet tuotannon, et voi saada hyvitystä, koska vaikka seisomme tuotteidemme laadun takana, meidän on maksettava puusta ja työntekijöistä.
Sama pätee, jos päätät maksaa osissa 35% ja 65%. Voit esimerkiksi maksaa 35%, joka on täysin palautettavissa, kunnes tuotanto on alkanut vähennettynä Klarnan, Stripen ja pankkimme käsittelykulut. Tuotannon alkamisen jälkeen sitä ei enää palauteta. Loput 65% + toimituskulut eivät myöskään ole palautettavissa, ja se tulee maksaa saunaosien valmistuttua ennen kuin lähetämme sen osoitteeseesi.
Paljut, kiukaat, terassikalusteet ja puumateriaalit*
Paljujen, kiukaiden, terassikalusteiden ja puumateriaalien palautusoikeus on 14 päivää tuotteen vastaanottamisesta. Palautettava tuote on oltava käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessa ja pakattu takaisinlähetystä varten. Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut itse.
Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.
*Puumateriaalit: Kun tuote on asennettu, sitä ei ole mahdollista enää palauttaa.
Maksun palauttaminen
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Jos maksun palauttaminen hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys 14 päivän kuluessa.
Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset
Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.
Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty.
Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa ennen kuin hyvitys lähetetään.
Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen myynti (at) luxsauna.fi.
Alennetut tuotteet
Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennettuja tuotteita ei voi palauttaa.
Vaihto-oikeus
Vaihdamme tuotteet vain, jos ne ovat viallisia tai vaurioituneet heti vastaanottaessa. Jos sinun on vaihdettava samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköposti osoitteeseen myynti (at) luxsauna.fi ja me ohjeistamme vaihdossa.
Toimituskulun palautus
Asiakas on itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.
Vaihdetun tuotteen saapumisaika saattaa vaihdella saatavuudesta ja asuinpaikastasi riippuen.
Jos palautat kalliimpia tuotteita, voit harkita jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ottamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Tarvitsetko apua?
Ota meihin yhteyttä osoitteessa myynti (at) luxsauna.fi tai chat-palvelumme avulla, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista.
Meillä on oikeus muuttaa palautusoikeuksia ja on asiakkaan vastuulla olla lukenut ne.